Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Salata cu cous cous

De multe ori cand vine vorba de mancare nu imi doresc nimic altceva decat ceva rapid, usor de preparat si gustos. Salatele sunt intotdeauna o optiune buna, dar parca o salata mai altfel nu ar strica. Am descoperit o reteta (bineintele am modificat-o putin, asa mai pe gustul meu) care poate tine loc de cina, aperitiv  sau chiar pranz ; foarte usor de preparat si foarte rapid: salata cu cous cous.

Am folosit o cana mare de cous cous (masurat dupa ce este gatit), 2 rosii potrivite (taiate cubulete), 1 castravete mare (taiat cubulete), o ceapa mare taiata marunt si o conserva de naut. La toate acestea am adaugat 1 lingurita menta uscata, sucul de la o lamaie verde, 2 lingurite otet balsamic, sare si piper dupa gust. Le-am amestecat cu putin ulei de masline iar rezultatul a fost foarte gustos.

Simplu, nu?

😉

salata couscous

Single Post Navigation

Leave a Reply

