Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Un colt de Romania, pe pamant emiratez

Cred ca niciodata nu se simte importanta datei de 1 Decembrie atat de mult decat atunci cand esti departe de casa. Poate doar in aceasta zi am simtit cu totii ca totusi ne leaga ceva unii de altii, chiar daca nu prea ne cunoastem, chiar daca printre cele 192 de nationalitati ne pierdem.

Cu ocazia acestei zile, noi am fost cei in centrul atentiei, noi am fost  intrebati al cui steag este steagul arborat alaturi de cel emiratez, noi am fost intrebati ce nationalitate reprezinta. Si pentru prima data celelate nationalitati au trebuit sa faca un pas inapoi, sa fie musafiri la masa noastra.

Am avut parte de un 1 Decembrie insorit (plouase cu galeata in ziua anterioara), de oameni extraordinari care pentru cateva ore au lasat la o parte comfortul caminului propriu si au venit sa petreaca cateva ore in compania unor compatrioti. Ne-am bucurat de traditionalii cozonaci, mititei, sarmalute, chiftelute, iahnie de fasole si bineinteles, nelipsitul gratar. Ne-am etalat iile noastre frumos colorate, culorile steagului national, placerea de a-i intalni si discuta cu ceilalti romani.

Si ca sa fim romani pana la capat, am avut si noi grupul nostru care a ales sa stea deoparte, parca sa priveasca de la distanta. Dar important este ca au venit si ca ne-am vazut. Data viitoare cand voi auzi vorbindu-se romaneste prin mall-uri nu mi se va mai parea atat de surprinzator.

La multi ani Romania, de pe nisipurile emirateze.

😉

daniela5

daniela2

cupcakes

Daniela1

1Dec

daniela3

daniela4

Single Post Navigation

8 thoughts on “Un colt de Romania, pe pamant emiratez

  1. Imi pare nespus de rau ca nu am ajuns ,motive personale ,dar ma bucur din suflet ca sa facut un pas important La multi ani Romania si numai bine Romanii oriunde ati fi .

  2. Foarte frumos! Am fost si eu una din persoanele care va urmarit din umbra(fb) , ma bucur ca intalnirea a fost un succes si sper ca in curand cei din Abu Dhabi sa “fure” idea.

  3. Emotionant!😦
    Asa mi se pare si mie: Sarbatoarea Nationala are alta semnificatie cand esti prin alte zari!!!
    La multi ani, Romania!
    … si sa ne intalnim cu bine anul viitor de 1 decembrie si nu numai!

Leave a Reply

