Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Supa de linte

Daca ati servit pranzul macar o data intr-un restaurant cu specific arabesc este imposibil sa nu fi vazut, cel putin in meniu, celebra supa de linte. Este o supa pe care eu am adaugat-o la meniul personal deoarece este foarte simplu de facut, este gustoasa si sanatoasa (lintea are un continut ridicat de fibre, fier, magneziu si nu are colesterol).

Eu prepar aceasta supa in felul urmator (bineinteles ca exista tot felul de variatiuni si modalitati de preparare).

Am nevoie de urmatoarele:

– o ceapa medie taiata nu foarte marunt (nu ma obosesc prea tare pentru ca oricum imtreaga compozitie va ajunge in blender)

– un morcov, deasemenea si el taiat bucati

– 2 rosii mai mici taiate cuburi sau jumatati

– o cana de linte (poate sa fie galbena sau portocalie, cateodata eu le amestec pe cele doua)

– o lingurita turmeric

– o lingurita chimen pudra

– sare si piper dupa gust

Prima data pun ceapa si morcovul in putin ulei, nu foarte mult, vreo 2 minute dupa care adaug condimentele si lintea care a fost in prealabil spalata. Amestec bine, adaug rosiile cubulete si apa. Las totul sa fiarba pana cand lintea este moale dupa care transfer intreaga compozitie in blender. Supa devine cremoasa iar daca este cazul mai adaug putina apa si o mai las sa fiarba putin.

O servesc cu putina lamaie si crutoane proaspete. Simplu, nu?

😉

Single Post Navigation

2 thoughts on “Supa de linte

  1. și de la chimenul acela nu are gust prea… chimen? mi se pare cam mult o linguriță… zic și eu!🙂

    • nu, chiar se potrivesc bine lintea cu chimenul (lintea chiar are un gust asa mai fad); dar tu bineinteles ca poti sa folosesti condimentele in cantitatea in care iti place; mie imi place mai degraba cu chimen decat fara; mai este si varianta cu ghimbir proaspat care se adauga la ceapa si morcov; am incercat si varianta asta😉

Leave a Reply

