Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Peste cu Cous-Cous

Pentru mine personal o reteta cu peste insemna pana nu demult peste fie prajit, fie facut pe grill fie la cuptor. De cele mai multe ori cu garnitura de cartofi sau cu salata; insa zilele astea m-am hotarat sa incerc o altfel de reteta cu peste; asa ca dupa intense cautari am gasit doua retete pe care le-am combinat (am luat doar ceea ce mi-a placut mie :)   ) si le-am adaptat intr-una care m-am hotarat sa o pastrez. A rezultat in final o reteta foarte aromata de peste cu sos si cous- cous.

Imi place cous-cousul pentru ca este mai usor decat orezul (da, aici se mananca foarte mult orez), merge bine cu o mancare care are si putin sos, nu este precum pastele (desi la urma urmei este un tip de paste) si se prepara destul de repede, fara prea multe batai de cap.

Deci am preparat un sos cu rosii; am pus o ceapa la calit (taiata marunt), am adaugat 1 lingurita pasta de ardei iuti iar intre timp in robotul de bucatarie am pasat 3 rosii mari cu 5 catei de usturoi. Am adaugat rosiile si usturoiul la ceapa care s-a calit putin dupa care la sos am pus aprox.1 lingurita condiment Arabic Mix.

Pestele dezosat, taiat cuburi mai mari l-am adaugat cand sosul a fost aproape gata. In final am presarat putin coriandru proaspat si l-am servit cu cous-cous. O reteta destul de rapida si fara prea multe batai de cap.

😉

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

