Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Supa de fasole cu spanac

Stiu ca nici o supa/ciorba de fasole nu se compara cu traditionala noastra ciorba de fasole, dar eu am gasit o reteta care combina foarte bine doua ingrediente care mie imi plac foarte mult: spanacul si fasolea.  Este o supa care vine foarte bine dupa o zi in care am consumat preparate destul de consistente si mai ales este o supa foarte buna pentru acele momente in care caut ceva care sa fie usor de preparat dar si hranitor.

Am folosit urmatoarele:

  • O conserva de fasole alba
  • O ceapa medie taiata marunt
  • Un morcov taiat marunt
  • O tulpina de telina taiata marunt
  • O lingura pasta de rosii
  • 2 linguri de faina
  • 3 catei de usturoi zdrobiti
  • ½ punga de spanac congelat (aprox.200 gr.) dar se poate folosi si proaspat
  • O lingurita busuioc uscat
  • Putin suc de lamaie

 Am pus ceapa sa se caleasca putin (vreo 5 min) dupa care am adaugat morcovul si telina, le-am lasat pana  ce legumele s-au inmuiat putin dupa care am adaugat fasolea din conserva (pe care am strecurat-o si spalat-o in prealabil). Am amestecat  dupa care am  adaugat 2 linguri de faina, amestecand continuu timp de vreo 2-3 min. avand grija ca faina sa nu inceapa sa se prajeasca. Am adaugat treptat apa (treptat ca sa nu mi se formeze cocoloase de la faina) dupa care am pus o lingura de pasta de rosii. Am lasat supa sa fiarba iar cand legumele au fost aproape fierte am adaugat spanacul, usturoiul si sucul de lamaie. Sare si piper am pus dupa gust.

🙂

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

