Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Paste la cuptor cu sos alb, ciuperci si spanac

Am gasit o reteta de paste care combina 2 ingrediente care mie imi plac foarte mult: spanacul si ciupercile. Paste la cuptor cu sos alb, ciuperci si spanac. Eu am folosit urmatoarele ingrediente (cantitatile pot diferi in functie de ceea ce ii place, sau nu, fiecaruia):

– 1 punga paste penne

– 1/2 punga spanac inghetat pe care l-am pus sa fiarba vreo 5 min in apa cu sare dupa ce l-am dezghetat

– 1 cutie ciuperci

– 5 linguri de faina

– putin unt, aprox. 100 gr

– 1/2 l lapte

– 1 ardei gras

– putin parmezan

– sare si piper dupa gust

Am pus pastele la fiert in apa cu sare. Intre timp am pregatit sosul alb asfel:

– am pus untul sa se topeasca dupa care am adaugat putin cate putin faina pana s-a incorporat. Am lasat-o vreo 2 min amestecand tot timpul, apoi am adaugat laptele tot putin cate putin. Am lasat sosul sa se ingroase apoi am adaugat usturoiul zdrobit, sare si piper dupa gust.

Ciupercile le-am scurs de apa din conserva si le-am spalat bine.

Intr-o tava de ceramica am pus putin sos apoi un rand de paste, spanac, ciuperci si tot asa pana s-au terminat toate componentele. Am adaugat deasupra ardeiul gras taiat cubulete si parmezan. Am pus tava in cuptor, la o temperatura medie pana cand a prins o culoare galbuie deasupra. Foarte, foarte bun🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

