Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Salata de paste cu broccoli si conopida

Am descoperit o salata de paste care poate fi atat o cina usoara cat si un pranz sanatos. De cele mai multe ori cand cineva vrea sa gateasca paste automat e nevoie de sos de rosii sau macar de pasta de rosii. In aceasta reteta cu toate ca rosiile nu se afla printre componente rezultatul este la fel de bun si delicios. Eu am folosit urmatoarele

– 1 pachet de paste penne

– cateva buchetele de conopida

– cateva buchetele de broccoli

– un morcov dat pe razatoare

– 1 ardei gras taiat foarte subtire

– 3 catei de usturoi zdrobiti

– 1 lingurita busuioc uscat (se poate folosi si proaspat)

– putin parmezan

– ulei de masline

– otet balsamic

– sare si piper pentru gust

Am fiert pastele. Separat am pus in apa cu sare conopida si broccoli sa fiarba aprox. 5 min (nu trebuie fierte foarte mult pentru ca trebuie sa ramana crocante). La final am adaugat la paste legumele: conopida, broccoli, morcovul, ardeiul gras, am amestecat bine si am adaugat uleiul de masline, otetul balsamic, sare, piper, usturoi, busuioc si parmezan. Totul a aratat asfel:

 

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

