Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Prajitura Snickers

Sarbatorile tocmai au trecut dar am profitat de aceasta ocazie ca sa savurez un “dulce deosebit”. Mi s-a intamplat de multe ori ca atunci cand am cumparat din comert prajitura (in special cea cu ciocolata) sa fiu foarte impresionata de aspect si dezamagita de gust. Asa ca am gasit aceasta reteta iar rezultatul a fost peste asteptarile mele. Initial reteta de prajitura era cu nuca insa eu am inlocuit-o cu alune si cu arahide.  In final am adaugat-o la lista mea de “bunataturi”.

Am folosit urmatoarele:

 8 albusuri

 300 gr. zahar 

250 gr arahide

150 gr alune nesarate 

 4 linguri faina 

 3 linguri cacao 

 5 gr praf de copt

Ingrediente pentru crema:

8 galbenusuri

 1 ou intreg 

 3 linguri cacao 

 250 gr. zahar 

4 linguri lapte 

250gr.  unt 

150 gr ciocolata pentru gatit (eu am folosit chips-uri de ciocolata)

 Am separate cele 8 albusurile de galbenusuri  pe care le-am batut spuma cu 2 linguri de apa si putina sare. Apoi am adaugat zaharul  pe rand pana am obtinut o spuma. Peste spuma obtinuta am adaugat faina,praful de copt,cacaua arahidele si alunele prajite si rasnite. Am pastrat putin din amestecul de alone si arahide pentru crema si pentru décor (aprox. 5 linguri)

Coca astfel obtinuta am pus-o intr-o tava cu pereti detasabili la 180 de grade pentru 20 de minute.

 Crema:

Am  amestecat toate ingredientele,mai putin untul, intr-un bol de sticla pe bain marine pana cand se topeste ciocolata.

Dupa ce s-a topit ciocolata am luat-o de pe foc si am lasat-o sa se raceasca. Cand s-a racit am adaugat untul taiat cubulete si am amestecat cu mixerul.

Prajitura, care a aratat ca un tort am sectionat-o in doua si am adaugat crema peste prima jumatate cu putine alone si arahide amestecate pe deasupra. Am adaugat cealalta jumatate si am glazurat totul cu crema peste care am presarat restul de alune si arahide. Am lasat-o la frigider vreo 2 ore. Rezultatul se vede mai jos 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

