Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Muntele Hafeet vs. Muntele meu

Toata lumea stie ca relieful Emiratelor nu este inzestrat cu prea mult verde de la mama natura. De fapt, de multe ori si in multe locuri “mama natura” a fost ajutata de “mana omului” pentru a oferi bucurii “in verde” ochilor.

In dictionarul meu propriu si personal la capitolul “munte” imaginea pe care o aveam in minte era total diferita de imaginea care mi-a fost oferita spre delectare de hai sa spunem “muntii” de aici. Normal ca stiam ca nu tot ceea ce se numeste munte trebuie sa fie neaparat impadurit sau sa aiba cat de cat un petec de ceva verde, insa muntele Hafeet din Al Ain nu a facut altceva decat sa imbogateasca in dictionarul meu, capitolul munte. Nu m-am putut insa abtine sa nu fac o comparatie intre ceea ce cunosteam eu drept munte si ceea ce este Hafeet.

 

Muntele Hafeet este situat in Al Ain, Emiratul Abu Dhabi. Are o inaltime de 1249 m si se afla la granita dintre UAE si Oman. Se poate ajunge usor cu masina pana in varf unde exista un hotel si o parcare pentru cei care vor sa se bucure de panorama impresionanta. La poalele muntelui este amenajata o zona verde cu locuri pentru picnic si izvoare cu apa. In acest loc “mama natura” a fost ajutata de “mana omului” pentru amenajarea unei zone absolut splendide pentru o “iesire in verde”.

Single Post Navigation

One thought on “Muntele Hafeet vs. Muntele meu

  1. Frumoasa comparatie, dar votez in favoarea muntilor de acasa!

Leave a Reply

