Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

O gustare sanatoasa “Tabouleh”

Ma gandescs ca intotdeauna este binevenita orice idee de gustari sanatoase. De prea multe ori ne delectam cu mancaruri semi-preparate, cateodata fara gust si cateodata foarte putin ne intrebam daca este sanatos ceea ce avem in farfurie. Am descoperit aici o salata sau un aperitiv care nu numai ca este foarte gustoasa dar este in acelasi timp si sanatoasa. Tabouleh, un aperitiv foarte popular in Orientul Mijlociu este specific Siriei si Libanului, insa este un “must have” in restaurantele cu specific arabesc din Emirate.

Pentru 7 portii am folosit urmatoarele:

– 10 legaturi de patrunjel

– 2 rosii medii

– 2 castraveti medii

– 1 ceapa mare

– 7 frunze de salata

-1/2 cana de burghul

– sucul de la 2 lamai

– ulei de masline

– 1/2 lingurita de menta uscata

– sare dupa gust

Am taiat patrunjelul foarte marunt la care am adaugat legumele taiate la randul lor marunt. Burghul-ul l-am spalat bine si l-am lasat in apa 10 minute dupa care l-am stors si l-am adaugat la restul componentelor. La final am adaugat menta, uleiul de masline si sarea dupa gust. Eu zic ca se poate servi nu doar ca aperitiv ci si ca o gustare sau o cina usoara.

Arata in felul urmator:

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

