Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

O plimbare prin “Satul Global”

Situat pe Emirates Road in directia catre Abu Dhabi, Global Village incearca sa ofere cate putin din cateva colturi de lume. Aici sunt standuri care reprezinta tari precum Afghanistan, Arabia Saudita, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Filipine, India, Liban, Palestina ,Pakistan, Siria, Spania,Tunisia,  Yemen, etc. cu specificul lor. Fie ca sunteti in cautarea unor condimente mai deosebite, oud, curmale, sau a preparatelor traditionale, Global Village este destinatia in care le puteti gasi pe toate in acelasi loc.

Timpul frumos este un motiv in plus pentru a renunta la rutina de plimbari prin mall-uri la sfarsitul saptamanii.

Single Post Navigation

2 thoughts on “O plimbare prin “Satul Global”

  1. Uitandu-ma la poze imi dau seama ca am fost in Global Village in acelasi timp.
    Si noi am vazut baloanele ce veneau din Meydan!
    Mi-a placut ce am vazut, dar din pacate n-am reusit sa ajungem la toate pavilioanele!
    Am vazut in schimb pavilionul European care are intrarea principala chiar spre roata cea mare. Din pacate, ce am vazut acolo m-a dezamagit!
    Am intalnit si un roman care vindea razatori la standul Austriei.

    • Asa a fost in fiecare an,pavilionul European, sau cel putin asa a fost de fiecare data cand s-a nimerit sa-l vizitez si eu. Ma gandeam ca pentru Romania ar fi putut fi o buna ocazie de promovare a tarii, a turismului, a locurilor de pe la noi. Avem si noi ce arata fara a apela la tot felul de “chinezarii”.

Leave a Reply

