Viata din Emirate

Cum este viata in Emirate, ce lucruri noi am descoperit aici, care sunt diferentele intre un trai si altul, intre mentalitati, obiceiuri si traditii.

Moscheea Zayed, Abu Dhabi

Traim intr-o tara in care Islamul nu este doar o religie ci si un mod de viata. Eu pana am ajuns in Emirate nu vazusem in viata mea o moschee in realitate si nici nu intrasem intr-una. Curiozitatea m-a impins sa vizitez aceasta moschee si am ramas mai mult decat impresionata.

Moscheea are o capacitate de 40,000 de credinciosi si o suprafa de 22,412 metri patrati. La decorarea acesteia s-au folosit marmura din Italia, Grecia, India si China, placi ceramice decorate manual, iluminare optica in Qibla, cristale Swarowski si 7 candelabre imense. In interiorul moscheei se gaseste cel mai mare covor din lume care a fost lucrat manual. Merita vazuta pentru imbogatirea palmaresului cultural personal. Daca va hotarati sa o vizitati, atentie la tinuta.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Moscheea Zayed, Abu Dhabi

  1. eu am fost si pe acoperis. Am lucrat la compania care a facut iluminarea exterioara.
    Initial designerul de lumini a avut o idee reolutionara, a vrut sa faca moscheea sa dispara si sa apara folosind niste proiectoare imense. Dar a cazut ideea asta si a rama la designul cu norisori.

  2. Maria Chahoud on said:

    Multumim de asa o prezentatre nu o vazusem doar din exterior ,am avut ocazia sa ajung aproape de aceasta moschee dar nu erea terminata cind a murit Seh Zaed care a fost un om foarte bun si darnic ,nu va mai fi nimeni ca el ,

Leave a Reply

